Sanal Santral Pi

Her Türlü Yazılıma ait Özel Bir Müşteri İletişim Merkezi

Nedir ?

Sanal Santral Pi, yeni nesil santral Sanal Santral için geliştirilmiş programlama çatısıdır. Sanal Santral sisteminde ki tüm çağrıları kendiniz programlayabilir veya çağrılara göre hangi işlevlerin yerine getirileceğini siz yönlendirebilirsiniz.

Neler Yapılır ?

Pi sistemi ile kendi yazılımlarınızla Sanal Santral’i entegre edebilir. Yazılımınızda yapılacak tüm işlevleri telefon ile yazılımınızı kullanan müşterilerin yapmasını sağlayabilirsiniz, böylece yazılımınıza farklı bir değer katmış olabilirsiniz.

Pi içerisinde bulunan yazıdan ses’e çevirme, tuş okuma, http post ve get metodları ile yazılımınızla iletişim, veritabanı bağlantıları ile yazılımınızla erişim sağlayabilirsiniz.

Sektörel bazlı yazılımlarla yapılabilecek işlemler;

E-Ticaret Yazılımları Telefonla sipariş alma, Sipariş durumunu telefon ile söyleme, Sipariş onayı, Kredi kartı ile ödeme alma vb.

CRM Yazılımları Sipariş alma, Sipariş durumunu telefon ile söyleme, Müşterilere Fatura Tutarı Öğrenme, Ödeme sözü alma vb.

Anket Yazılımları Dinamik anket soruları oluşturma ve sorma, anket teyit için arama vb.

Muhasebe Yazılımları Cari mutabakat bilgisi, Ödeme sözü alma, Hatırlatma sistemleri vb

ISS Yazılımları Müşteri tanıma, AKN bilgileri, Fatura bilgileri okuma, Arıza kaydı alma, Duyuru yayınlama vb.

Alt Yapı

Pi bir yorumlayıcı olarak çalışır ve Javascript temelli bir sentaksa sahiptir.

Komut Setleri

Örnek Pi Kodları

Sanal Santral Pi

ile her türlü yazılıma ait özel bir müşteri iletişim merkezi tasarlayabilirsiniz

Örnek

Örnek bir senaryoda XYZ E-Ticaret yazılımımızı kullanan YYY firması kendisine 08504419999 numaralı telefonda bir iletişim merkezi işletiyor olsun.

Geliştirdiğimiz Pi uygulaması ile 08504419999 numaralı telefonu YYY firmasının müşterisi aradığında uygulama arayan telefon numarasından müşterinin telefon numarasını XYZ yazılımından kontrol ederek kayıtlı olup olmadığını kontrol ediyor.

Eğer arayan kişi kayıtlı ise otomatik olarak müşterinin ismi sistem tarafından söyleniyor ve otomatik olarak müşteri menüsüne yönlendiriliyor.

Müşteri’ye Sipariş durumunuzu sorgulamak için 1, İade bildirimi yapmak için 2’ye basın diye bir menüyü Pi uygulamamız içerisinden çalıştırıyoruz.

Müşteri 1 tuşuna bastığında müşteriden durumunu sorgulamak istediğini sipariş numarası istenecek ve numara girildikten sonra XYZ yazılımından sipariş durumu sorgulanacak ve TTS (Text To Speech) ile sipariş durumu dinamik olarak okutulabilmektedir.

Müşteri 2 tuşuna bastığından iade bildirimi yapılacak sipariş numarası istenecek ve girilen sipariş numarası XYZ yazılımına gönderilecek iade bildirimi oluşturulması sağlanacaktır.

Bu ve bunun gibi senaryolar Pi uygulaması ile çok rahatlıkla geliştirilebilinir. Ayrıca yazılımınızdan Sanal Santral çağrı başlatma API kullanarak çağrı başlatabilir çağrı açıldıktan sonra otomatik olarak verdiğiniz Pi uygulaması çalıştırılır.

Öğrenmek istedikleriniz, özel teklifler ve başvuru işlemleri için
Telefonda Görüşelim