Sıkca Sorulan Sorular

Sanal Santral Telekomünikasyon Tic. A.Ş.

Sıkca Sorulan Sorular

Sanal Santral, lisans konularına uygun olarak Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK)’nın belirlemiş olduğu zamanlarda denetlenmektedir.

Bilgi Teknolojileri Kurumu tarafından yetkilendirilmiş Sabit Telefon Hizmetleri lisansına sahip bir telekom operatörüdür.

Sanal Santral numaraları; yeni nesil IP teknolojisi altyapısına sahip sabit telefon numaralarıdır.

Mobil İnternet/ Wifi internetinizin olmadığı durumlarda, Sanal Santral numaranızı sabit veya cep numaranıza yönlendirerek kullanım sağlayabilirsiniz.

Abonelik iptal işlemleri için başvurunuz sonrası tarafınıza Abonelik İptal Formu gönderilmektedir. Abonelik İptal Formu abone tarafından doldurup abone teyidi için gerekli belgelerle birlikte tarafımıza ulaştırıldığında sesli onay alınarak abonelik iptal işleminiz tamamlanmaktadır.

İnternete bağlı olan; Bilgisayar + kulaklık/hoparlör ve mikrofon , akıllı cep telfonlarına yüklenebilen softphone uygulamaları, IP Telefon makineleri, IP Telefon Santralleri, analog telefonları Ip telefona dönüştüren FXS, ATA cihazlarından herhangi birisi ile kullanılabilir.

İsterseniz cep telefonunuza indireceğiniz softphone’lar ile arama yapıp arama alabilirsiniz, isterseniz de Sanal Santral numaranızı sabit veya cep numaranıza yönlendirerek kullanabilirsiniz.

Evet. Numara taşıma formlarında ve abonelik sözleşmelerinde ıslak imzanız bulunmalıdır.

Hayır. Numara aynı anda sadece bir operatörde aktif olabilir.

Sanal Santral Numara tahsis ve/veya taşıma hizmetinden yararlanarak ; şehiriçi, şehirlerarası, uluslararası ve GSM farketmeksizin daha indirimli konuşmanın yanı sıra Sanal Santral Telekom'da sabit ücret ödemeyerek çok daha fazla tasarruf sağlarsınız.

Evet. Taşıyabilirsiniz. Diğer borcunuz o operatörle ilgilidir.

Evet. Aşağıdaki sebeplerden dolayı red alınabilir ve bu konuda başvurduğunuz operatör tarafından bilgilendirilirsiniz:
- Gerekli sözleşme ve formların doğru ve tam şekilde doldurulmaması
- Başvuru sahibinin numaranın gerçek sahibi olmaması
- Devam eden bir numara taşıma süreci varsa
- Kimlik bilgilerinin hatalı ya da eksik olması
- Devam eden bir numara değişiklik talebi varsa

Yerleşik Operatörün sunduğu 444'lü numaralar taşınamayacaktır. Bu konuyla ilgili yasal düzenlemelerin gerçekleştirilmesi beklenmektedir.

Öğrenmek istedikleriniz, özel teklifler ve başvuru işlemleri için
Telefonda Görüşelim