Sanal Santral Pİ

Sanal Santral ile İletişiminize Hız Katın, Her Türlü Yazılıma ait Özel Bir Müşteri İletişim Merkezi
Sanal Santral Pi Nedir ?

Sanal Santral Pi, Santraliniz için geliştirilmiş bir programlama yapısıdır. Pi içerisinde bulunan yazıdan ses’e çevirme, tuş okuma, http post ve get metodları ile yazılımınızla iletişim sağlayabilir, veritabanınızdan gelen cevaplara göre santralinizi dinamik olarak yönetebilirsiniz.

Sanal Santral Pi ile Neler Yapılır ?

Pi sistemi ile kendi yazılımlarınızla Sanal Santral’i entegre edebilir. Yazılımınızda yapılacak tüm işlevleri telefon ile müşterilerin yapmasını sağlayabilirsiniz, böylece yazılımınıza farklı bir değer katmış olabilirsiniz.

Sektörel bazlı yazılımlarla yapılabilecek işlemler;

E-Ticaret Yazılımları Telefonla sipariş alma, Sipariş durumunu telefon ile söyleme, Sipariş onayı, Kredi kartı ile ödeme alma vb.
CRM Yazılımları Sipariş alma, Sipariş durumunu telefon ile söyleme, Müşterilere Fatura Tutarı Öğrenme, Ödeme sözü alma vb.
Anket Yazılımları Dinamik anket soruları oluşturma ve sorma, anket teyit için arama vb.
Muhasebe Yazılımları Cari mutabakat bilgisi, Ödeme sözü alma, Hatırlatma sistemleri vb
ISS Yazılımları Müşteri tanıma, AKN bilgileri, Fatura bilgileri okuma, Arıza kaydı alma, Duyuru yayınlama vb.

Sanal Santral Pi Nasıl Çalışır ?

Müşteri paneli üzerinden oluşturduğunuz Pi uygulaması, santralinizde istediğiniz aşamada çalıştırabilirsiniz. (Örnek; Numaranız direk arandığında, Karşılama anonsunda X tuşuna basıldığında, Mesai saatleri dışında.)

Sanal Santral Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

Komut Setleri

Sanal Santral sistemi için kullanabileceğiniz API dökümantasyonları

New job

Örnek Pİ Kodları

Github üzerinde sizler için hazırladığım örnek pi kodlarına erişebilirsiniz.

New job

Entegrasyonlar

Sanal Santral'e Entegre olan diğer yazılımları inceleyebilirsiniz.

New job

Örnek Senaryo

Örnek senaryoyu denemek için 0850 441 33 66 numaralı hattı arayabilirsiniz.
01
Kontrol
Arayan numarayı veri tabanınızda sorguluyor. (Numaranızı kayıt etmek için aşağıdaki formu doldurunuz.)
02
Kayıt Var İse
Kayıtlı ismi text to speech fonksiyonu ile söylüyor ve istediğimiz dahiliye yönlendiriliyor.
03
Kayıt Yok İse
Text to speech fonksiyonu ile "istediğimiz anonsu vermesini sağlıyoruz."
04
SMS Gönderimi
Kayıt linkini arayan numaraya sms olarak gönderiyoruz.

Birlikte harika bir şeyler yapalım.

Örnek senaryoyu denemek için 0850 441 33 66 numaralı hattı arayabilirsiniz.

Örnek Senaryoya Ait Kodlar


cevapla(function(deger) {
	getv2('https://www.example.com/pi-kontrol.php?arayan=' + $arayan, function(response) {			
		var sonuc;
		sonuc = str2JSON(response.data);
				
		   if(sonuc.ad == '02' ){
			tts('Kaydınız bulunamadı. Lütfen  online işlem merkezi üzerinden kayıt oluşturun', function(deger1) {
				var smsid;
				smsid = 525; //Müşteri panelinizden sms id görebilirsiniz.
				smsGonder(smsid,$arayan, 'Merhaba, https://www.sanalsantral.com.tr adresinden kayıt oluşturabilirsiniz.  ' ,function(deger2){
			   });
			     bitir();
			     kapat(function(kp) {});
			});
		   }else{
			tts('sayın' + sonuc.ad + ' ' + sonuc.soyad +  ', Hoşgeldiniz sizi yetkliye aktarıyorum, lütfen bekleyiniz.', function(deger3) {
			dahiliyeYonlendir(1000); //1000 numaralı dahiliye yönlendirir
			kapat(function(kp) {});
		   });
		}

	}, function(err) {
	   logla(err);
	});
});   

Sanal Santral Yönetim Paneli ile faturalarınızı görüşme kayıtlarınızı, ses kayıtlarınızı ve dahililerinizi tek panelden yönetin!